Sådan bestiller man reservedele hos SKOVGAARD & SCHMIDT

  1. Klik på de varer, du mener det skal være og se dem i kurven
  2. klik på “gå til kassen” og udfyld med navn o.s.v.
  3. Klik på “afgiv ordre” som herefter sendes til os UDEN, AT DU SKAL BETALE FØRST
  4. Når vi får ordren tjekker vi, om det er de rigtige reservedele til netop denne bil på Citroën Sevice.com eller Peugeot Service.com udfra dit nummerplade nummer.
  5. Herefter sender vi dig en faktura, så du kan se, hvad det samlet kommer til at koste inklusiv fragt og der medfølger et bankkontonummer eller et betalingslink/Mobilepay nummer.
  6. Varerne sendes straks efter eller lægges udenfor døren til afhentning (sikkert fordi stedet er beboet).

Privatliv:

Ingen oplysninger der er registreret hos Skovgaard & Schmidt vil på noget tidspunkt blive overdraget, solgt eller gjort tilgængelige for tredjepart.


Returnering:

Der er 24 måneds reklamationsret. Ved eventuel returnering af fejlkøbte varer skal fakturaen altid medfølge. Kun ubeskadigede varer i ubeskadiget originalpakning tages tilbage inden 14 dage fra modtagelse dato.

Ved reklamationer erstatter vi naturligvis fejlbehæftede dele, men vi godtgør ikke eventuelle omkostninger til på- og afmontering samt fragt.

Skaffevarer og varer der ikke lagerføres, kan ikke returneres.

Betaling:

Pengene vil først blive hævet fra kundens konto, når varen er afsendt eller ekspederet

ALLE VARE PRISER I WEBSHOPPEN ER BRUTTO PRISER MED MOMS

ALLE VARE PRISER I PRISKATALOGET ER BRUTTO PRISER UDEN MOMS

Skovgaard & Schmidt tager forbehold for fejl i varebeskrivelser og lignende samt prisændringer.